loading...
جزیره اندروید l دانلود اپلیکیشن های اندرویدl دانلود بازی اندرویدl دانلود نرم افزار اندروید l دانلود برنامه اندروید
admin بازدید : 7366 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)
نرم افزار iQuran Pro یکی از کاملترین نرم افزار های قرآن مربوط به اندروید می باشد که امکانات جالبی از جمله متن کامل قرآن کریم به همراه6  ترجمه به زبان انگلیسی و ترجمه به زبانهای دیگر دنیا از جمله زبان  فارسی  و همچنین قابلیت قرائت آیات توسط 6 قاری مختلف و قابلیت جستجو در آیات و ترجمه آنها و امکان علامت گذاری آیات وجود دارد. ویژگی های مهم این نرم افزار : متن کامل قرآن کریم با کیفیت بالا قابلیت دانلود زبان های مختلف از جمله فارسی قابلیت دانلود قرائت 6 قاری مختلف قابلیت جستوجو در متن قرآن و ترجمه آیات قابلیت علامت گذاری آیات و مشاهده آنها در آینده قابلیت نمایش در دو حالت افقی و عمودی برای دانلود نرم افزار قرآن و تصاویر بیشتری از محیط‌ آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !
admin بازدید : 136 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

Muslim Pro: Azan, Quran, Qibla نرم افزار جامع و کامل برای مسلمانان جهان میباشد. این برنامه قابلیت های بسیار زیادی دارد . قبله نما از مزیت های بزرگ این برنامه می باشد .شما می توانید از قرآنی که در برنامه است استفاده کنید . برنامه در مواقع اذان برای شما اذان می گوید و زمان های نماز شما را مشخص می کند. بهترین ویژگی برنامه سازگاری با مکان شما می باشد که برنامه با استفاده از جی پی اس و یا دستی مکان شما را پیدا می کند و مختص به موقعیت هر منطقه قبله را تعیین می کند و برای شما اذان می گوید .

admin بازدید : 221 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

GPS Navigation & Maps Sygic برنامه مسیریابی و ناوبری برای گوشی و تبلت های اندرویدی است که تاکنون بیشترین دانلود را در بین نرم افزار های هم رده داشته است . شما پس از نصب این برنامه انتقال فایل دیتا نقشه های موجود به حافظه جانبی دستگاه خود و بدون نیاز به اینترنت میتوانید از قابلیت GPS گوشی یا تبلت خودتان استفاده کنید. برای هماهنگی کامل نرم افزار با محیط شما هر 3 ماه یکبار نقشه های بروزرسانی بطور رایگان برای برنامه ارائه داده میشود . این نرم افزار محبوب که در بیشتر جاهای دنیا به عنوان راهنمای اصلی سفر بین استان ها , ایالات و کشور ها و ... استفاده میشود دارای نقشه های سه بعدی و راهنمای صوتی و هشدار دهنده سرعت مجاز بوده که میتواند تجربه سفری دلپذیر را به شما هدیه دهد . این برنامه از زبا فارسی نیز پشتیبانی میکنید به این ترتیب کار کردن با نرم افزار بسیار راحت تر خواهد شد. شما به کمک قابلیت ناوبری نرم افزار میتوانید مبدا و مقصد سفرتان را وارد کنید تا سایجیک بهترین و سریع ترین مسیر را به شما نمایش دهد و اگر شما اشتباهی از مسیر مورد نظر دور شوید یا جاده ای را غلط طی کنید سریعت نرم افزار هشدار داده و مسیر جدید را تا مقصد نمایش میدهد .برای راهنمای صوتی فارسی نرم افزار نیز از دو صدای آرش و سارا جهت راحتی کاربران استفاده شده است . اگر شما هم بدنبال نرم افزار جامع مکان یابی و مسیریابی بوده اید سایجیک با بیش از 50 میلیون دانلود از مارکت های رسمی گذینه بسیار مناسبی خواهد بود .

admin بازدید : 701 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

Lumosity نرم افزار جالب و کاربردی تقویت هوش و حافظه از طریق راه های مختلف برای گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید حافظه و میران توجه خود را به چالش بکشید و هوش و حافظه خود را به کمک بازی های گوناگون تقویت کنید. این برنامه در حال حاظر توسط بیش از 70 میلیون در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و بیش از 25 بازی ترکیبی تقویت هوش و ذهن که شناخته شده هستند را به شما ارائه میدهد. Lumosity یک برنامه آموزشی روزانه برای شماست که با به کار گیری تمرینات جذاب مغز شما را به چالش کشیده و شما را وادار به پاسخ دادن با اجرای منحصر به فرد خود میکند. جالب است بدانید که بازی های موجود در این بسته توسط دانشمندان و محققان علوم اعصاب و روان انسانی دانشگاهی در سراسر جهان طراحی شده اند و دارای استاندارد های علمی بالایی هستند. شما به کمک این برنامه میتوانید ذهن و هوش آزادتر و خلاق تر داشته تا در طول زندگی خود راه های بهتری را برای موفقیت در پیش بگیرید.

admin بازدید : 709 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

CM Security AppLock & AntiVirus  کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در سراسر جهان است. این برنامه در فروشگاه گوگل پلی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. این آنتی ویروس یک برنامه جامع برای تامین امنیت گوشی و از بین بردن فایل ها و برنامه های مخرب است. برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و ... را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را از بین ببرد. از مزیت های اصلی نرم افزار موتور جستجوی قدرتمند است که می تواند اطلاعات موجود در کارت داخلی و جانبی را تجزیه و تحلیل کند و در صورت مشکل امنیتی یا وجود ویروس ها آن را از بین ببرد. سرعت و قدرت نرم افزار 5 برابر نرم افزارهای مشابه در اسکن و پاک سازی است و می تواند در زمان شما نیز صرفه جویی کند. همچنین نرم افزار می تواند نرم افزارهای موجود در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی شما را آنالیز کند و در صورت تبلیغاتی بودن یا بد افزار بودن آن ها را پاک کند. از قابلیت های برنامه می توان به مواردی چون: امکان اسکن برنامه ریزی شده، تامین امنیت وبگردی، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، قدرت بالا در حذف فایل های ناخواسته و ... اشاره کرد. در ضمن شما می توانید بر روی تماس های خود فیلتر قرار دهید و تماس های مورد نظرتان را مسدود کنید.

admin بازدید : 256 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

بازی فوق العاده سرگرم کننده  "تام گربه سخنگو من My Talking Tom v3.2.1" یکی از پر طرفدارترین عناوین موجود در گوگل پلی به شمار می رود که تا کنون نزدیک به 500 میلیون بار دانلود شده است. این عنوان رایگان توسط کمپانی بازی سازی Outfit7 روانه گوگل پلی شده که بیشتر فعالیت شرکت نام برده نیز تا کنون در همین سبک خلاصه شده است. این بازی فوق العاده مهیج موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.4 از 5 در فروشگاه گوگل پلی شده که بهتر است بدانید در ثبت این امتیاز بیش از 9 میلیون نفر نقش داشته اند!

در این بازی، مسئولیت مراقبت از یک حیوان خانگی به نام تام که گربه ای بیش نیست روی دوش شما قرار می گیرد که بسیار با مزه و در عین حال حساس می باشد. شما باید از تام به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید تا از تغذیه مناسب، خواب سر وقت و بازی های متناسب با سن خود بهره ببرد. تام آنقدر جذاب و دوست داشتنی است که طولی نمی کشد تا مانند عضوی مجازی وارد زندگی شخصی شما شود!

شما می توانید برای تام لباس های مختلف با رنگ های متفاوتی را انتخاب نمایید تا آن را دوست داشتنی تر کنید. جالب است بدانید که تام از طریق میکروفون دستگاه، صدای شما را تقلید می کند و هر کلمه ای را بگویید مانند یک طوطی یا کاسکو با لحن خاص خود تکرار می نماید. فراموش نکنید که تام عضوی از خانواده شماست!

admin بازدید : 70 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

Jorte Calendar & Organizer نرم افزاری محبوب تقویم و سازماندهی کارهای شخصی و خانوادگی در اندروید است . این برنامه بسیار قابل تنظیم بوده و شما میتوانید بسیاری از کارهای روزانه خودتان را وارد برنامه کرده و به ترتیب و در زمان های مشخص انها را انجام دهید . سازندگان این برنامه تمام تلاش خود را کرده اند تا یک اپلیکیشن نزدیک به دفاتر برنامه ریزی کاربردی را ارائه دهند . این نرم افزار با داشتن منوی کاربری ساده و امکانات بسیار مختلف تمامی نیاز های کاربران با زمینه های مختلف از جمله دانش آموز کنکوری و دانشجو و کارمند و غیره را فراهم کرده و شما میتوانید این نرم افزار را برای هماهنگی بیشتر با برنامه های Evernote و تقویم گوگل همگام سازی کنید . این تاکنون بیش از 25.000.000 کاربر فعال از سراسر جهان دارد . شما در این برنامه میتوانید برای اضافه کردن متن و برنامه از فونت های شخص خودتان استفاده کرده و تایپوگرافی نیز انجام دهید .

admin بازدید : 168 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

Pocket Shrek را می توان گفت یکی از بهترین بازی های سخنگویی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و اکنون در آن از شخصیت دوست داشتنی غول مهربانی که همه آن را می شناسید استفاده شده است و آن غول کسی نیست جز شرک محبوب و دوست داشتنی که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. بازی توسط No Yetis Allowed طراحی و ساخته شده است و گرافیک آن نسبت به سایر بازی های سخنگو بسیار بالا می باشد و یک رقیب بسیار جدی برای تام سخنگو می باشد. در این بازی شما می توانید هم با شرک و هم الاغ او به بازی بپردازید و تا ساعت ها با ماجراجویی های بی نظیری که دارید خود را سرگرم کنید و از بازی لذت ببرید! همچنین در بازی مینی گیم های بسیاری وجود دارند که هر کدام از آنها دارای جذابیت های خاص خود می باشند!

admin بازدید : 67 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

Aqua Mail - email app Pro نرم افزار کاربردی ایمیل برای اینترنت و تبادل پست الکترونیکی در دستگاه های دارنده سیستم عامل اندروید 4.0.3 و بالاتر است. این برنامه دارای راه اندازی آسان به صورت خودکار بوده و کاربران برای استفاده از سرویس های محبوب ایمیلی از آن میتوانند استفاده کنند. این برنامه از حساب های کاربری ایجاد شده در Gmail, Yahoo, Hotmail, FastMail, سرویس های ایمیل Apple (@me.com / @mac.com), GMX, AOL و غیره پشتیبانی کرده و حساب های پست الکترونیکی میزبانی شده در نرم افزار گوگل، یاهو، BizMail، و دیگران را نیز به رسمیت میشناسد. این نرم افزار با بسیاری از سرویس های ایمیل دیگر از طریق پروتکل های ایمیل اینترنت استاندارد (IMAP, POP3, SMTP) کار میکند. در این برنامه تحویل فوری ایمیل دریافتی برای سرورهایی که از فرمت IDLE پشتیبانی می کند همچون Gmail, GMX, AOL و غیره توسط یاهو یا هاتمیل پشتیبانی نمی شود. ناگفته نماند که این ابزار حرفه ای از طریق IMAP یا EWS با Microsoft Exchange هماهنگ شده و به راحتی میتوان از حساب های ایجاد شده در Office 365 و Exchange Online هم استفاده کرد.

admin بازدید : 652 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

DU Speed Booster نرم افزاري ايست که تمام نياز هاي شما را در زمينه بهينه سازي انرويدتان تامين خواهد کرد اين برنامه نام آشنا در پلتفرم اندرويد مجموعه اي کامل و بي عيب و نقص براي مديريت دستگاه شما ميباشد که ميتواند سرعت دستگاهتان را تا 60% افزايش دهد . قابليت پاک سازي فايل هاي زايد موجود در حافظه و آنتي ويروس داخلي با قابليت آپديت رايگان نيز به زيبايي هر چه تمام در اين اپلیکیشن همه فن حريف گنجانده شده است. در مجموع: اين نرم افزار براي پاک سازي تمام داده هايي که حذف آن ها از سيستم شما آسان نيست ساخته و پرداخته شده است.

admin بازدید : 638 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

aCalendar+ Calendar & Tasks یک تقویم بسیار عالی می باشد که نسخه حرفه ای آن به شما امکان استفاده از تمامی ویزگی های تقویم را می دهد. برنامه تمامی مناسبت های خاص و روز های تعطیل را با رنگ های مختلف به  شما اطلاع می دهد و شما را از سر درگمی خارج می کند. همچنین دارای یک ساعت با طرح ها و تم های مختلف است که زیبایی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر قابلیت های برنامه امکان مشخص کردن روز های کاری و مهم و علامت گذاری آن ها بر روی تقویم می باشد.

admin بازدید : 76 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

Download Manager for Android نرم افزار مدیریت دانلود برای گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد. استفاده از مدیریت دانلود برای مدیریت موثر هر نوع فایلی در هر اندازه ای برای گوشی های هوشمند که امروزه یکی از پر استفاده ترین ابزار های بشر است از مهم ترین الویت های یک کاربر باید باشد. بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان این برنامه را به عنوان مدیریت دانلود در گوشی های خود انتخاب کرده و سرعت دانلود های خود را تا سه برابر حالت عادی افزایش داده اند. شما به کمک این برنامه میتوانید هر نوع فایل شامل تصاویر و موزیک و ویدئو و غیره را دانلود کرده و استفاده کنید. این برنامه از فرمت های APK، RAR، ZIP، MP3، DOC، XLS یا فایل های دیگر پشتیبانی کرده و امکان دانلود ویدئو از شبکه اجتماعی فیسبوک و یوتیوب را نیز به کاربران خود ارائه میدهد. این اپلیکیشن دارای امکانات فوق العاده ایست که تا زمانی از آن استفاده نشود نمیشود به وجود آنها پی برد.

admin بازدید : 664 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

Yousician Learn Piano & Guitar نرم افزار یادگیری گیتار و پیانو در گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد که امتیاز خیلی خوب 4.5 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این برنامه یک راه سریع و سرگرم کننده برای یادگیری و نواختن گیتار و پیانو و یا هر آلت موسیقی شبیه گیتار است. از نواختن هزاران آهنگ بر روی دستگاه خود به صورت واقی لذت ببرید! یوزیسین در بیش از 119 کشور رتبه اول نرم افزار های آموزشی را با بیش از 25 میلیون کاربر از سراسر جهان در اختیار خود دارد. این برنامه معلم موسیقی شخصی برای عصر دیجیتال است. بدانید که شما با استفاده از آن میتوانید به سرعت در هر لحظه و مکانی شروع به یادگیری ساز مورد علاقه خود کرده و اهنگ مورد نظر را در گوشی شنیده و سریعا بازخورد لازم را دریافت کنید. برنامه های درسی نرم افزار، توسط معلمان موسیقی متخصص طراحی شده، که به یادگیری بهتر نوازندگان از تمام سطوح، مبتدی تا حرفه ای کمک خواهد کرد. گام به گام آموزش های تصویری موجود ساز های گوناگون را دنبال کنید. گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور برنامه به یادگیری بیشتر توسط شما انگیزه داده و با کمی گذر زمان از میزان پیشرفت خود شگفت زده خواهید شد.

admin بازدید : 71 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

Google Maps نرم افزار رسمی گوگل برای سیستم نقشه های خود در گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد که جدیدترین نسخه آن به تازگی برای اندروید منتشر شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا مسیر خود را به راحتی و آسان ترین شکل ممکن پیدا کنید. می توانید اسم مبدا یا مقصد را وارد کرده و اطلاعات کاملی به همراه تصاویر و توضیحات در مورد آن مکان دریافت نمایید. گوگل مپ یکی از برترین نرم افزار های مکان یابی و راهنمای مسیر برای سیستم عامل اندروید میباشد که نقشه های دقیق شهری و ماهواره ای آن برای هر فردی هیجان آور است و امکان دسترسی به تمامی آدرس های مورد نظر را برای کاربران فراهم میکند. بیشتر خیابان های اصلی و فرعی موجود در این نقشه ها به زبان فارسی بوده و این خبر خوبی برای فارسی زبانان میتوانید باشد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

admin بازدید : 59 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

Microsoft Translator نرم افزار مترجم رسمی شرکت مایکروسافت به منظور ترجمه متن و کلمه در اندروید میباشد . این نرم افزار به شما کمک میکند تا هنگام یک سفر یا در زندگی روزمره خودتان با یک متن نوشته با زبان دیگری مواجه شدید به سرعت عبارات مورد نظر خودتان را وارد برنامه کنید و ترجمه انرا به زبان مورد نظر خود دریافت کنید . ترجمه متون و دیالوگ ها در این برنامه به صورت تایپی و صوتی بوده و شما میتوانید زمان هایی که حوصله تایپ یک متن را ندارید آن را از طریق میکروفون گوشی خود به برنامه برسانید . این نرم افزار کاملا با ساعت های هوشمند اندرویدی هماهنگ بوده و بهترین عملکرد را هم در این دستگاه ها دارد . این برنامه با داشتن رابط کاربری زیبا کار کردن و استفاده را برای شما لذت بخش میسازد.

admin بازدید : 71 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

iTranslate - free translator نرم افزار کاربردی برای ترجمه متون و کلمات بر روی دستگاه های مبتنی بر اندورید است . شما با استفاده از این برنامه میتوانید موانع زبان شکسته با یک زبان واحد با دیگر افراد ارتباط برقرار کرده و بتوانید هر زبان را در یک ثانیه صحبت کنید . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید کلمات ، عبارات و متن در بیش از 90 زبان ترجمه کنید و این به ان معنی است که شما توانایی برقراری ارتباط را با طیف گسترده ای از مردم جهان را خواهید داشت . هنگام وارد کردن یک متن به برنامه میتوانید نتیجه ترجمه شده آن را به صورت صوتی و با لهجه های مختلفی و در دو صورت صدای زن و مرد بشنوید که این کار گوش شما را در فهم تلفظ ها قوی تر خواهد کرد . حالت عکس این قضیه نیز وجود داشته فقط شما شروع به صحبت کردن کرده و نرم افزار صدای شما را تشخیص داده و آن را به زبان دلخواه شما ترجمه خواهد کرد .اکثر برنامه های ترجمه هنگام اعلام نتیجه فقط یک کلمه را به شما ارائه میدهند در حالی که تعداد زیادی از لغات و عبارات دارای چندین معنی هستند و این قضیه شما را گمراه خواهد کرد .

admin بازدید : 98 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

YoWindow Weather یک برنامه منحصر به فرد در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا است، برنامه مانند یک جادوگر شرایط هر منطقه را با تصاویر و صحنه های واقع گرایانه شبیه سازی می کند. به عنوان مثال اگر در جایی باران یا برف ببارد، برنامه با نشان دادن تصاویر برفی یا بارانی به شما وضعیت را اطلاع می دهد یا این که در هنگام طلوع خورشید یا غروب خورشید در یک منطقه باشد، با ارائه تصاویر واقع گرایانه آن ها را هم نشان می دهد. اطلاعات هواشناسی موجود از بزرگترین سازمان های هواشناسی جمع آوری می شوند.

admin بازدید : 87 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

Amber Weather Widget&Forecast یکی از برترین نرم افزار های پیش بینی وضعیت آب و هوا برای گوشی و تبلت های اندرویدی بوده و تاکنون در گوگل پلی موفق به کسب امتیاز 4.4 شده است. با استفاده از این برنامه بهترین  ایستگاه آب و هوا شخصی خود را راه اندازی کرده و اطلاعات جامع و کامل درباره آب و هوا بدست آورید. این برنامه وضعیت آب و هوا را به صورت روزانه و ساعتی برای شما بر اساس مکان فعلی شما و یا هر مکان دیگر در جهان پیش بینی میکند و میتواند اطلاعات مورد نیاز شما را به کمک ویجت های طراحی شده در صفحه اصلی دستگاه شما به نمایش بگذارد. تمامی قسمت های این برنامه به صورت UI طراحی شده و هنگام استفاده از آن حسی خوبی به شما منتقل میشود. همچنین محیط کاربری این برنامه را میتوانید متناسب با نیاز خود سفارشی سازی کنید. جالب است بدانید که نرم افزار معرفی شده تاکنون به بیش از 30 زبان زنده دنیا ترجمه شده و شما براحتی میتوانید از آن بر روی دستگاه های خود استفاه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 1,189
  • بازدید کلی : 910,049