loading...
جزیره اندروید l دانلود اپلیکیشن های اندرویدl دانلود بازی اندرویدl دانلود نرم افزار اندروید l دانلود برنامه اندروید
admin بازدید : 9316 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (2)

The Pirate: Caribbean Hunt یک بازی فوق العاده زیبا اکشن و سه بعدی ساخته Home Net Games می باشد که در گوگل پلی استور دارای امتیاز 4.6 ستاره می باشد. نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم نسخه فول و کاملا مود شده بازی می باشد و می توانید از تمامی آیتم ها و مراحل بازی به صورت رایگان نهایت لذت را ببرید!

بادبان را بکشید و در دریای وسیع کارائیب هرچه سریعتر پیشروی کنید و آیتم ها و پول بیشتری به دست آورید و تمامی تلاش خود را برای از بین بردن دشمنان به کار گیرید.

شما در این بازی باید پرچم های بیشتری را کسب کنید و تا می توانید حملات بیشتری به دشمنان بکنید و آنها را در یک چشم به هم زدن نابود نمایید!

admin بازدید : 9318 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

بار دیگر محبوب ترین قهرمانان گرد هم آمده اند با با دشمنان معروف خود که اقدام به بی عدالتی کرده اند مبارزه نمایند. در این بازی می توانید لیستی از قهرمانان به دلخواه خود درست نمایید و در یک مبارزه 3 نفره شرکت کنید. برخی از قهرمان های موجود در بازی عبارت اند از: بتمن، سوپر من، فلش، سایبورگ و ... که هرکدام از آن ها قدرت ویژه ای دارند. گرافیک فوق العاده بالای بازی و محیط 3 بعدی آن به همراه ویژگی های اختصاصی برای هر قهرمان یک تجربه منحصر به فرد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 133 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)
Dungeon Legends یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و شباهت بسیار زیادی به بازی شکارچی سیاهچال دارد که چندی پیش نسخه پنجم آن توسط شرکت گیم لافت منتشر شد با این تفاوت که از حجم مناسبی برخوردار است و بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندروید که دارای اندروید 4.0 به بالا می باشند اجرا خواهد شد. در این بازی شما در نقش یکی از کوتوله های قهرمان می باشید که برای جمع آوری طلا و دفاع از شهر خودش دست به کار می شود و ماجراجویی خود را آغاز می کند. در این راه شما باید از میان خطرات و دشمنان بسیاری عبور کنید تا به هدف خود برسید. چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند به تدریج سخت تر از گذشته خواهند شد تا اینکه شما را حسابی به چالش بکشند! با قابلیت مولتی پلیر بازی می توانید با دوستان خود وارد دنیای بزرگ بازی شوید و یکدیگر را بسنجید و مهارت های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. سیستم کنترل بازی برای دستگاه های لمسی طراحی شده است و بدون شک گیم پلی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.
admin بازدید : 388 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

DEAD TARGET: Zombie بازی "هدف مرده" یک بازی جذاب ، مهیج و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی VNG GAME STUDIOS ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک بی نظیر سه بعدی، افکت ها و عناصر با کیفیت بصری و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص شایسته تقدیر توانسته است که اسم و رسمی در دنیای اندروید برای خود به دست آورد و یکی از برجسته ترین بازی های شوتر اول شخص به حساب می آید. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره 4.4 از سوی بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

جنگ جهانی سوم در سال 2040 رخ داده است. خطوط مرزی کشور تغییر پیدا کرده است و قرار داد جدیدی با سازمان جنگ افزار های پشرفته منعقد شده است. ارگان ها نظامی دست به دست هم داده اند تا پروژه ای به نام هدف مرده را پیاده سازی نمایند. هدف از تشکیل این واحد، تبدیل کردن زندانیان به قاتلان و مبارزان فوق شیطانی بوده و برای جلو گیری از بروز عصر نابودی در کره زمین به وجود آمده اند.

admin بازدید : 98 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

بازی ساحل بوم Boom Beach یک عنوان در سبک استراتژی می باشد و همانطور که می دانید توسط شرکت مشهور و خوش نام سوپرسل ساخته و روانه گوگل پلی شده است. این بازی پرطفدار تا کنون در حدود 100 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و توانسته است امتیاز قابل قبول 4.4 از 5 را کسب نماید. این بازی به صورت رایگان عرضه شده اما المان هایی در بازی وجود دارد که اگر بخواهید بیش از اندازه از آن ها استفاده کنید مجبور به پرداخت هزینه می شوید!

Boom Beach یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شده است. در این بازی استراتژی فوق العاده زیبا باید مدیریت نیروهای خود را بر عهده بگیرید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا جزیره های دشمنان را تسخیر نمایید و قلمرو خود را توسعه بخشید. با گذشت زمان و تسخیر جزیره های بیشتر می توانید ارتش خود را تقویت نمایید و جزیره های بیشتری را داشته باشید، همچنین می توانید سلاح و تجهیزات خود را ارتفا دهید.

admin بازدید : 642 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان فوق قسمت چهارم از سری محبوب جنگجویان ابدیت میباشد بازی که در سبک نقش آفرینی ساخته شده است و نسبت به نسخه های پیشین دارای گرافیکی چشم نوازتر و گیم پلی هیجان انگیز تر و چالش برانگیز تر است در این بازی با انواع دشمنان کوچک و بزرگ و صد البته با باس فایت هایی قدرتمند رو به رو خواهید شد در مراحل بازی باید سلاح ها و زره های باستانی را کشف کنید تا بتوانید در آتش خشم دشمنان زنده بمانید همچنین با نبرد با سایر بازیبازان جهان میتوانید خود را به چالش کشیده و جنگاور خود را به عنوان بهترینی برسانید این بازی تاکنون و با وجود این که زمان زیادی از انتشار آن نگذشته حدود 6 هزار بار دانلود شده است و امتیاز 4.3 از 5 را در فروشگاه گوگل پلی دریافت کرده است پس وقت را تلف نکنید جنگجو خود را انتخاب کرده و به قلع و قمع دشمنان خود بپردازید.

admin بازدید : 645 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

Battlefield Combat Black Ops 2 بازی "عملیات سیاه" یک بازی جذاب ، زیبا و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Codelabs Studio ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخروداری از گرافیک خیره کننده سه بعدی پر از جزئیات و جلوه های چشم نواز بصری و همچنین گیم پلی فوق العاده مهیجِ شوتر اول شخص و البته سبک موضوعی عامه پسند می تواند یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص موجود برای پلتفرم اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی اخیرا در پلی استور به انتشار رسیده و تا به این لحظه موفق به کسب نمره 4.1 از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

شما در نبرد های بی پایان با امکانات و سلاح های مدرن و تاکتیکی امروزی قرار دارید و باید به همراه هم تیمی های عملیات سیاه خود به مبارزه با کارتاژ سیاه رفته و می توانید ساعت ها در دیوایس اندروید تان سرگرم شوید. انواع نقش های نظامی و تاکتیکی در بازی وجود دارند برای مثال می توانید در نقش اسنایپر ، کماندو و پیاده نظام راهی میدان نبرد شوید.

admin بازدید : 272 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

Wild Hunter Jungle Shooting 3D آیا شما از دوست داران بازی های شبیه ساز شکار هستید؟ برای تجربه بهترین بازی بقا در حیات وحش و شکارچی جنگل آماده شوید. یکی از جنجالی ترین بازی های شبیه ساز شکار که شما را به قلب جنگل برده و در بین حیواناتی چون شیر ها، یوزپلنگ ها، فیل ها و بوفالو ها و بسیاری دیگر قرار می دهد. کار شما این است که با استفاده از انواع سلاح ها همچون؛ برتا و AK-47 به شکار حیوانات وحشی بروید و در عین حال باید از شکار شدن خویش توسط حیوانات بیرحم و تشنه به خون بر حذر باشید. هوشیار باشید، جدال با شاخ ها و دندان های مرگبار حیوانات وحشی هیچ شانسی برای زنده ماندن در بر نخواهد داشت!

بازی "شکارچی حیات وحش" یک بازی زیبا، سرگرم کننده و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Tapinator ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی بسیار واقع گرایانه و طبیعی، گیم پلی پر استرس با طعم شکار کردن و ترس از شکار شدن و همچنین تنوع در گونه های حیوانیِ شایسته تقدیر می تواند یکی از بهترین بازی های جدید الانتشار برای پلتفرم اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی به تازگی در پلی استور به انتشار رسیده و موفق به کسب نمره 4.3 از سوی تعداد اندکی از کاربران اندروید در پلی استور شده است.

admin بازدید : 60 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)

Elite Killer: SWAT در این بازی شوتر اول شخص و مهیج فقط باید هدف گیری کنید و شلیک های قاطعانه و دقیق انجام دهید. یکی از بازی های رده اول پلی استور را هم اکنون برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم. شما به عنوان یکی از اعضای تیم تاکتیکی و حرفه ای اسنایپر و نیرو های ویژه هستید و باید مهارت خود را در انجام شلیک های نفسگیر و بی نقص، به نمایش گذارید. انواع سلاح ها از جمله مسلسل ها، قناسه ها و نارنجک انداز ها در بازی تدارک دیده شده اند تا بتوانید در قالب مراحل عادی و مراحل فوق سری، به زمینگیر کردن گروه های تروریستی و خرابکار مشغول شوید. جرم و جنایت را با مهارت و دقت خود ریشه کن کنید و جهانی صلح آمیز و عاری از جنگ را به ارمغان آورید.

بازی "قاتل خبره" یک بازی جذاب، مهیج و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی CanadaDroid ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی جذاب و پر جزئیات، گیم پلی شوتر اول شخص مهیج و سبک موضوعی عامه پسند می تواند گزینه خوبی برای دوست داران بازی های اکشن و شوتر اول شخص باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خوب 4.3 از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در پلی استور شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 1,166
  • بازدید کلی : 910,026