loading...
جزیره اندروید l دانلود اپلیکیشن های اندرویدl دانلود بازی اندرویدl دانلود نرم افزار اندروید l دانلود برنامه اندروید
admin بازدید : 134 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)
Dungeon Legends یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و شباهت بسیار زیادی به بازی شکارچی سیاهچال دارد که چندی پیش نسخه پنجم آن توسط شرکت گیم لافت منتشر شد با این تفاوت که از حجم مناسبی برخوردار است و بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندروید که دارای اندروید 4.0 به بالا می باشند اجرا خواهد شد. در این بازی شما در نقش یکی از کوتوله های قهرمان می باشید که برای جمع آوری طلا و دفاع از شهر خودش دست به کار می شود و ماجراجویی خود را آغاز می کند. در این راه شما باید از میان خطرات و دشمنان بسیاری عبور کنید تا به هدف خود برسید. چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند به تدریج سخت تر از گذشته خواهند شد تا اینکه شما را حسابی به چالش بکشند! با قابلیت مولتی پلیر بازی می توانید با دوستان خود وارد دنیای بزرگ بازی شوید و یکدیگر را بسنجید و مهارت های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. سیستم کنترل بازی برای دستگاه های لمسی طراحی شده است و بدون شک گیم پلی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.
admin بازدید : 123 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

Traffic Racer یکی از سری بازی های مسابقه بی پایان می باشد که از جذابیت خاصی برخوردار است. در این بازی باید سوار بر ماشین خود شوید و با سرعت از میان ماشین ها حرکت کنید. تا می توانید سرعت بگیرید و از میان ماشین ها عبور کنید تا پول بیشتری بدست آورید.

گیم پلی:

- وجود دو نوع کنترلر لمسی و دکمه ای

- لمس دکمه سرعت برای افزایش سرعت خودرو

- لمس دکمه ترمز برای کاهش سرعت خودرو

نکاتی در رابطه با بازی:

- هر چه سرعت شما بیشتر باشد امتیاز شما نیز بیشتر خواهد بود

- در هنگام رانندگی اگر سرعت اتومبیل بالای 100 کیلومتر باشد در صورت سبقت از نزدیکی خودرو های دیگر به شما امتیاز و پول نقد اهدا خواهد شد.

- رانندگی در جهت مخالف در قسمت جاده دو طرفه به شما پاداش و پول نقد داده میشود.

Traffic Racer توسط استودیو Soner Kara ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا حدود 4 میلیون نفر امتیاز خارق العاده 4.4 از 5.0 و بیش از 500 میلیون بار دانلود را تجربه نموده که در نوع خود بی نظیر میباشد

admin بازدید : 626 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

بازی مدیریت باشگاه PES در تازه ترین نسخه خود به بازار آمده است. اگر این بازی را دوست دارید، آن را دانلود و نصب کنید. حال بازی جدیدی از سری  PES آمده که نه تنها نشان دهنده هیجان است، بلکه شبیه سازی قدرتمندی نیز دارد. کونامی به تازگی این بازی را منتشر کرده که می توان آن را خویشاوند دور بازی PES Football Manager دانست، زیرا گرافیک و سبک بازی آن بسیار متفاوت است.

همچنین این بازی رقابت نزدیکی با بازی مدیر فوتبال هند هلد 2014 دارد و می توان گفت از آن بهتر هم است، البته برای گفتن این جمله کمی زود است. این بازی فضای سه بعدی واقعی ارائه می کند نه نقطه. می توانید بازیکنان را مستقیم ببینید که با حرکات تکراری مانند تاپ 12 مهندسی نشده اند.

موتور موجود در PES 2015 ( که به نظر من بسیار بهتر از نسخه 2014 آن است)، در این بازی اعمال شده است. حرکت هر بازیکن از یک هوش مصنوعی نشات گرفته تا دستورات تاکتیکی ما و توانایی بازیکنان را دنبال کند. بنابراین تقریبا شما بخش مربیگری PES 2015 را در گوشی خود و البته با برخی تغییرات بازی می کنید. برای سبک بازی و قسمت مربیگری به شما باشگاهی داده می شود که از ابتدا باید بجنگد. شما باشگاه، شهر، استادیوم را نام گذاری می کنید، سپس پرچم باشگاه های ثبت شده را برداشته و ملیت باشگاه را تعیین می کنید. بعد از آن، شما بازیکنان آینده داری مانند دنی ولبک، رحیم استرلینگ و غیره را می خرید.

admin بازدید : 168 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

Pocket Shrek را می توان گفت یکی از بهترین بازی های سخنگویی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و اکنون در آن از شخصیت دوست داشتنی غول مهربانی که همه آن را می شناسید استفاده شده است و آن غول کسی نیست جز شرک محبوب و دوست داشتنی که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. بازی توسط No Yetis Allowed طراحی و ساخته شده است و گرافیک آن نسبت به سایر بازی های سخنگو بسیار بالا می باشد و یک رقیب بسیار جدی برای تام سخنگو می باشد. در این بازی شما می توانید هم با شرک و هم الاغ او به بازی بپردازید و تا ساعت ها با ماجراجویی های بی نظیری که دارید خود را سرگرم کنید و از بازی لذت ببرید! همچنین در بازی مینی گیم های بسیاری وجود دارند که هر کدام از آنها دارای جذابیت های خاص خود می باشند!

admin بازدید : 105 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

سرانجام قسمت دوم عنوان محبوب Real Boxing منتشر شد عنوانی که از فیلمی به نام Creed ساخته شده است. در این بازی شما تحت آموزش راکی, بوکسور افسانه ای قرار میگیرید تا سرانجام بتوانید جام قهرمانی را اذعان خود کند.

برخی نقد ها سایت های مشهور از Real Boxing 2:

سایت 148Apps: این عنوان, بازی قابل ملاحظه است.

سایت TouchArcade: من هیجان زده هستم!

سایت AppAdvice: نسخه دوم این بازی واقعا خیره کننده است.

داستان Real Boxing 2 Creed در مورد آدونیس جانسون پسر رقیب بوکسور افسانه ای یعنی راکی میباشد که قصد رقابت با نخبگان بوکس را دارد. داستان این عنوان از روی فیلمی به نام Creed گرفته شده است که در همین ماه به روی پرده سینماها در سرتاسر جهان خواهد رفت.

گیم پلی بازی در دو قسمت تک نفره و دو نفره جریان خواهد داشت و شما میتوانید با بازیکنان دیگر به رقابت بی پایان بپردازید و هوش خود را در رشته ورزشی بوکس به چالش بکشید.

انواع و اقسام حرکات ترکیبی و زیبای بوکس در بازی شبیه سازی شده اند از آپرکات گرفته تا هوک و این شما هستید که با فراگیری آنها حریفان خود را شکست خواهید داد. هم چنین میتوانید سبک مبارزه خود را انتخاب کنید آیا میخواهید سبک استقامتی را انتخاب کنید یا سرعتی و یا ترکیبی از هر دو در صورت انتخاب هر کدام باید مبارز خود را در آن بخش ارتقا دهید تا بتوانید بهترین بوکسور در سبک خود شوید.

admin بازدید : 653 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

بازیکنان واقعی، تیم های واقعی، لیگ های واقعی، ساخت تیم خود در فیفا 15 ساخته کمپانی محبوب EA Sports با بیش از 10 هزار بازیکن، 583 تیم معتبر، 33 لیگ و 34 استادیوم واقعی است. تیم رویایی خود را بسازید و آن را مورد آزمون قرار دهید. از لیگ برتر انگلیس و لالیگا اسپانیا تا بوندسلیگای آلمان و فراتر از آن هیجان فوتبال را همراه خود همه جا داشته باشید.

admin بازدید : 94 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

در بازی CSR Racing سوار بر اتومبیل رویایی خود شوید و با دیگر شرکت کنندگان مسابقه شتاب دهید! گیم پلی خیره کننده و وجود اتومبیل های سرعتی و قدرتمند از کمپانی های مطرح نظیر: ائودی، بی ام و، شورولت و ... جذابیت بازی را دوچندان کرده است!

admin بازدید : 642 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان فوق قسمت چهارم از سری محبوب جنگجویان ابدیت میباشد بازی که در سبک نقش آفرینی ساخته شده است و نسبت به نسخه های پیشین دارای گرافیکی چشم نوازتر و گیم پلی هیجان انگیز تر و چالش برانگیز تر است در این بازی با انواع دشمنان کوچک و بزرگ و صد البته با باس فایت هایی قدرتمند رو به رو خواهید شد در مراحل بازی باید سلاح ها و زره های باستانی را کشف کنید تا بتوانید در آتش خشم دشمنان زنده بمانید همچنین با نبرد با سایر بازیبازان جهان میتوانید خود را به چالش کشیده و جنگاور خود را به عنوان بهترینی برسانید این بازی تاکنون و با وجود این که زمان زیادی از انتشار آن نگذشته حدود 6 هزار بار دانلود شده است و امتیاز 4.3 از 5 را در فروشگاه گوگل پلی دریافت کرده است پس وقت را تلف نکنید جنگجو خود را انتخاب کرده و به قلع و قمع دشمنان خود بپردازید.

admin بازدید : 272 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

Wild Hunter Jungle Shooting 3D آیا شما از دوست داران بازی های شبیه ساز شکار هستید؟ برای تجربه بهترین بازی بقا در حیات وحش و شکارچی جنگل آماده شوید. یکی از جنجالی ترین بازی های شبیه ساز شکار که شما را به قلب جنگل برده و در بین حیواناتی چون شیر ها، یوزپلنگ ها، فیل ها و بوفالو ها و بسیاری دیگر قرار می دهد. کار شما این است که با استفاده از انواع سلاح ها همچون؛ برتا و AK-47 به شکار حیوانات وحشی بروید و در عین حال باید از شکار شدن خویش توسط حیوانات بیرحم و تشنه به خون بر حذر باشید. هوشیار باشید، جدال با شاخ ها و دندان های مرگبار حیوانات وحشی هیچ شانسی برای زنده ماندن در بر نخواهد داشت!

بازی "شکارچی حیات وحش" یک بازی زیبا، سرگرم کننده و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Tapinator ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی بسیار واقع گرایانه و طبیعی، گیم پلی پر استرس با طعم شکار کردن و ترس از شکار شدن و همچنین تنوع در گونه های حیوانیِ شایسته تقدیر می تواند یکی از بهترین بازی های جدید الانتشار برای پلتفرم اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی به تازگی در پلی استور به انتشار رسیده و موفق به کسب نمره 4.3 از سوی تعداد اندکی از کاربران اندروید در پلی استور شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 1,178
  • بازدید کلی : 910,038