loading...
جزیره اندروید l دانلود اپلیکیشن های اندرویدl دانلود بازی اندرویدl دانلود نرم افزار اندروید l دانلود برنامه اندروید
admin بازدید : 9316 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (2)

The Pirate: Caribbean Hunt یک بازی فوق العاده زیبا اکشن و سه بعدی ساخته Home Net Games می باشد که در گوگل پلی استور دارای امتیاز 4.6 ستاره می باشد. نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم نسخه فول و کاملا مود شده بازی می باشد و می توانید از تمامی آیتم ها و مراحل بازی به صورت رایگان نهایت لذت را ببرید!

بادبان را بکشید و در دریای وسیع کارائیب هرچه سریعتر پیشروی کنید و آیتم ها و پول بیشتری به دست آورید و تمامی تلاش خود را برای از بین بردن دشمنان به کار گیرید.

شما در این بازی باید پرچم های بیشتری را کسب کنید و تا می توانید حملات بیشتری به دشمنان بکنید و آنها را در یک چشم به هم زدن نابود نمایید!

admin بازدید : 7366 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)
نرم افزار iQuran Pro یکی از کاملترین نرم افزار های قرآن مربوط به اندروید می باشد که امکانات جالبی از جمله متن کامل قرآن کریم به همراه6  ترجمه به زبان انگلیسی و ترجمه به زبانهای دیگر دنیا از جمله زبان  فارسی  و همچنین قابلیت قرائت آیات توسط 6 قاری مختلف و قابلیت جستجو در آیات و ترجمه آنها و امکان علامت گذاری آیات وجود دارد. ویژگی های مهم این نرم افزار : متن کامل قرآن کریم با کیفیت بالا قابلیت دانلود زبان های مختلف از جمله فارسی قابلیت دانلود قرائت 6 قاری مختلف قابلیت جستوجو در متن قرآن و ترجمه آیات قابلیت علامت گذاری آیات و مشاهده آنها در آینده قابلیت نمایش در دو حالت افقی و عمودی برای دانلود نرم افزار قرآن و تصاویر بیشتری از محیط‌ آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !
admin بازدید : 135 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

Muslim Pro: Azan, Quran, Qibla نرم افزار جامع و کامل برای مسلمانان جهان میباشد. این برنامه قابلیت های بسیار زیادی دارد . قبله نما از مزیت های بزرگ این برنامه می باشد .شما می توانید از قرآنی که در برنامه است استفاده کنید . برنامه در مواقع اذان برای شما اذان می گوید و زمان های نماز شما را مشخص می کند. بهترین ویژگی برنامه سازگاری با مکان شما می باشد که برنامه با استفاده از جی پی اس و یا دستی مکان شما را پیدا می کند و مختص به موقعیت هر منطقه قبله را تعیین می کند و برای شما اذان می گوید .

admin بازدید : 9318 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

بار دیگر محبوب ترین قهرمانان گرد هم آمده اند با با دشمنان معروف خود که اقدام به بی عدالتی کرده اند مبارزه نمایند. در این بازی می توانید لیستی از قهرمانان به دلخواه خود درست نمایید و در یک مبارزه 3 نفره شرکت کنید. برخی از قهرمان های موجود در بازی عبارت اند از: بتمن، سوپر من، فلش، سایبورگ و ... که هرکدام از آن ها قدرت ویژه ای دارند. گرافیک فوق العاده بالای بازی و محیط 3 بعدی آن به همراه ویژگی های اختصاصی برای هر قهرمان یک تجربه منحصر به فرد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 221 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

GPS Navigation & Maps Sygic برنامه مسیریابی و ناوبری برای گوشی و تبلت های اندرویدی است که تاکنون بیشترین دانلود را در بین نرم افزار های هم رده داشته است . شما پس از نصب این برنامه انتقال فایل دیتا نقشه های موجود به حافظه جانبی دستگاه خود و بدون نیاز به اینترنت میتوانید از قابلیت GPS گوشی یا تبلت خودتان استفاده کنید. برای هماهنگی کامل نرم افزار با محیط شما هر 3 ماه یکبار نقشه های بروزرسانی بطور رایگان برای برنامه ارائه داده میشود . این نرم افزار محبوب که در بیشتر جاهای دنیا به عنوان راهنمای اصلی سفر بین استان ها , ایالات و کشور ها و ... استفاده میشود دارای نقشه های سه بعدی و راهنمای صوتی و هشدار دهنده سرعت مجاز بوده که میتواند تجربه سفری دلپذیر را به شما هدیه دهد . این برنامه از زبا فارسی نیز پشتیبانی میکنید به این ترتیب کار کردن با نرم افزار بسیار راحت تر خواهد شد. شما به کمک قابلیت ناوبری نرم افزار میتوانید مبدا و مقصد سفرتان را وارد کنید تا سایجیک بهترین و سریع ترین مسیر را به شما نمایش دهد و اگر شما اشتباهی از مسیر مورد نظر دور شوید یا جاده ای را غلط طی کنید سریعت نرم افزار هشدار داده و مسیر جدید را تا مقصد نمایش میدهد .برای راهنمای صوتی فارسی نرم افزار نیز از دو صدای آرش و سارا جهت راحتی کاربران استفاده شده است . اگر شما هم بدنبال نرم افزار جامع مکان یابی و مسیریابی بوده اید سایجیک با بیش از 50 میلیون دانلود از مارکت های رسمی گذینه بسیار مناسبی خواهد بود .

admin بازدید : 134 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)
Dungeon Legends یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و شباهت بسیار زیادی به بازی شکارچی سیاهچال دارد که چندی پیش نسخه پنجم آن توسط شرکت گیم لافت منتشر شد با این تفاوت که از حجم مناسبی برخوردار است و بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندروید که دارای اندروید 4.0 به بالا می باشند اجرا خواهد شد. در این بازی شما در نقش یکی از کوتوله های قهرمان می باشید که برای جمع آوری طلا و دفاع از شهر خودش دست به کار می شود و ماجراجویی خود را آغاز می کند. در این راه شما باید از میان خطرات و دشمنان بسیاری عبور کنید تا به هدف خود برسید. چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند به تدریج سخت تر از گذشته خواهند شد تا اینکه شما را حسابی به چالش بکشند! با قابلیت مولتی پلیر بازی می توانید با دوستان خود وارد دنیای بزرگ بازی شوید و یکدیگر را بسنجید و مهارت های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. سیستم کنترل بازی برای دستگاه های لمسی طراحی شده است و بدون شک گیم پلی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.
admin بازدید : 389 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

DEAD TARGET: Zombie بازی "هدف مرده" یک بازی جذاب ، مهیج و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی VNG GAME STUDIOS ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک بی نظیر سه بعدی، افکت ها و عناصر با کیفیت بصری و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص شایسته تقدیر توانسته است که اسم و رسمی در دنیای اندروید برای خود به دست آورد و یکی از برجسته ترین بازی های شوتر اول شخص به حساب می آید. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره 4.4 از سوی بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

جنگ جهانی سوم در سال 2040 رخ داده است. خطوط مرزی کشور تغییر پیدا کرده است و قرار داد جدیدی با سازمان جنگ افزار های پشرفته منعقد شده است. ارگان ها نظامی دست به دست هم داده اند تا پروژه ای به نام هدف مرده را پیاده سازی نمایند. هدف از تشکیل این واحد، تبدیل کردن زندانیان به قاتلان و مبارزان فوق شیطانی بوده و برای جلو گیری از بروز عصر نابودی در کره زمین به وجود آمده اند.

admin بازدید : 123 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

Traffic Racer یکی از سری بازی های مسابقه بی پایان می باشد که از جذابیت خاصی برخوردار است. در این بازی باید سوار بر ماشین خود شوید و با سرعت از میان ماشین ها حرکت کنید. تا می توانید سرعت بگیرید و از میان ماشین ها عبور کنید تا پول بیشتری بدست آورید.

گیم پلی:

- وجود دو نوع کنترلر لمسی و دکمه ای

- لمس دکمه سرعت برای افزایش سرعت خودرو

- لمس دکمه ترمز برای کاهش سرعت خودرو

نکاتی در رابطه با بازی:

- هر چه سرعت شما بیشتر باشد امتیاز شما نیز بیشتر خواهد بود

- در هنگام رانندگی اگر سرعت اتومبیل بالای 100 کیلومتر باشد در صورت سبقت از نزدیکی خودرو های دیگر به شما امتیاز و پول نقد اهدا خواهد شد.

- رانندگی در جهت مخالف در قسمت جاده دو طرفه به شما پاداش و پول نقد داده میشود.

Traffic Racer توسط استودیو Soner Kara ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا حدود 4 میلیون نفر امتیاز خارق العاده 4.4 از 5.0 و بیش از 500 میلیون بار دانلود را تجربه نموده که در نوع خود بی نظیر میباشد

admin بازدید : 701 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

Lumosity نرم افزار جالب و کاربردی تقویت هوش و حافظه از طریق راه های مختلف برای گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید حافظه و میران توجه خود را به چالش بکشید و هوش و حافظه خود را به کمک بازی های گوناگون تقویت کنید. این برنامه در حال حاظر توسط بیش از 70 میلیون در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و بیش از 25 بازی ترکیبی تقویت هوش و ذهن که شناخته شده هستند را به شما ارائه میدهد. Lumosity یک برنامه آموزشی روزانه برای شماست که با به کار گیری تمرینات جذاب مغز شما را به چالش کشیده و شما را وادار به پاسخ دادن با اجرای منحصر به فرد خود میکند. جالب است بدانید که بازی های موجود در این بسته توسط دانشمندان و محققان علوم اعصاب و روان انسانی دانشگاهی در سراسر جهان طراحی شده اند و دارای استاندارد های علمی بالایی هستند. شما به کمک این برنامه میتوانید ذهن و هوش آزادتر و خلاق تر داشته تا در طول زندگی خود راه های بهتری را برای موفقیت در پیش بگیرید.

admin بازدید : 709 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

CM Security AppLock & AntiVirus  کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در سراسر جهان است. این برنامه در فروشگاه گوگل پلی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. این آنتی ویروس یک برنامه جامع برای تامین امنیت گوشی و از بین بردن فایل ها و برنامه های مخرب است. برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و ... را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را از بین ببرد. از مزیت های اصلی نرم افزار موتور جستجوی قدرتمند است که می تواند اطلاعات موجود در کارت داخلی و جانبی را تجزیه و تحلیل کند و در صورت مشکل امنیتی یا وجود ویروس ها آن را از بین ببرد. سرعت و قدرت نرم افزار 5 برابر نرم افزارهای مشابه در اسکن و پاک سازی است و می تواند در زمان شما نیز صرفه جویی کند. همچنین نرم افزار می تواند نرم افزارهای موجود در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی شما را آنالیز کند و در صورت تبلیغاتی بودن یا بد افزار بودن آن ها را پاک کند. از قابلیت های برنامه می توان به مواردی چون: امکان اسکن برنامه ریزی شده، تامین امنیت وبگردی، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، قدرت بالا در حذف فایل های ناخواسته و ... اشاره کرد. در ضمن شما می توانید بر روی تماس های خود فیلتر قرار دهید و تماس های مورد نظرتان را مسدود کنید.

admin بازدید : 626 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

بازی مدیریت باشگاه PES در تازه ترین نسخه خود به بازار آمده است. اگر این بازی را دوست دارید، آن را دانلود و نصب کنید. حال بازی جدیدی از سری  PES آمده که نه تنها نشان دهنده هیجان است، بلکه شبیه سازی قدرتمندی نیز دارد. کونامی به تازگی این بازی را منتشر کرده که می توان آن را خویشاوند دور بازی PES Football Manager دانست، زیرا گرافیک و سبک بازی آن بسیار متفاوت است.

همچنین این بازی رقابت نزدیکی با بازی مدیر فوتبال هند هلد 2014 دارد و می توان گفت از آن بهتر هم است، البته برای گفتن این جمله کمی زود است. این بازی فضای سه بعدی واقعی ارائه می کند نه نقطه. می توانید بازیکنان را مستقیم ببینید که با حرکات تکراری مانند تاپ 12 مهندسی نشده اند.

موتور موجود در PES 2015 ( که به نظر من بسیار بهتر از نسخه 2014 آن است)، در این بازی اعمال شده است. حرکت هر بازیکن از یک هوش مصنوعی نشات گرفته تا دستورات تاکتیکی ما و توانایی بازیکنان را دنبال کند. بنابراین تقریبا شما بخش مربیگری PES 2015 را در گوشی خود و البته با برخی تغییرات بازی می کنید. برای سبک بازی و قسمت مربیگری به شما باشگاهی داده می شود که از ابتدا باید بجنگد. شما باشگاه، شهر، استادیوم را نام گذاری می کنید، سپس پرچم باشگاه های ثبت شده را برداشته و ملیت باشگاه را تعیین می کنید. بعد از آن، شما بازیکنان آینده داری مانند دنی ولبک، رحیم استرلینگ و غیره را می خرید.

admin بازدید : 256 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

بازی فوق العاده سرگرم کننده  "تام گربه سخنگو من My Talking Tom v3.2.1" یکی از پر طرفدارترین عناوین موجود در گوگل پلی به شمار می رود که تا کنون نزدیک به 500 میلیون بار دانلود شده است. این عنوان رایگان توسط کمپانی بازی سازی Outfit7 روانه گوگل پلی شده که بیشتر فعالیت شرکت نام برده نیز تا کنون در همین سبک خلاصه شده است. این بازی فوق العاده مهیج موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.4 از 5 در فروشگاه گوگل پلی شده که بهتر است بدانید در ثبت این امتیاز بیش از 9 میلیون نفر نقش داشته اند!

در این بازی، مسئولیت مراقبت از یک حیوان خانگی به نام تام که گربه ای بیش نیست روی دوش شما قرار می گیرد که بسیار با مزه و در عین حال حساس می باشد. شما باید از تام به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید تا از تغذیه مناسب، خواب سر وقت و بازی های متناسب با سن خود بهره ببرد. تام آنقدر جذاب و دوست داشتنی است که طولی نمی کشد تا مانند عضوی مجازی وارد زندگی شخصی شما شود!

شما می توانید برای تام لباس های مختلف با رنگ های متفاوتی را انتخاب نمایید تا آن را دوست داشتنی تر کنید. جالب است بدانید که تام از طریق میکروفون دستگاه، صدای شما را تقلید می کند و هر کلمه ای را بگویید مانند یک طوطی یا کاسکو با لحن خاص خود تکرار می نماید. فراموش نکنید که تام عضوی از خانواده شماست!

admin بازدید : 70 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

Jorte Calendar & Organizer نرم افزاری محبوب تقویم و سازماندهی کارهای شخصی و خانوادگی در اندروید است . این برنامه بسیار قابل تنظیم بوده و شما میتوانید بسیاری از کارهای روزانه خودتان را وارد برنامه کرده و به ترتیب و در زمان های مشخص انها را انجام دهید . سازندگان این برنامه تمام تلاش خود را کرده اند تا یک اپلیکیشن نزدیک به دفاتر برنامه ریزی کاربردی را ارائه دهند . این نرم افزار با داشتن منوی کاربری ساده و امکانات بسیار مختلف تمامی نیاز های کاربران با زمینه های مختلف از جمله دانش آموز کنکوری و دانشجو و کارمند و غیره را فراهم کرده و شما میتوانید این نرم افزار را برای هماهنگی بیشتر با برنامه های Evernote و تقویم گوگل همگام سازی کنید . این تاکنون بیش از 25.000.000 کاربر فعال از سراسر جهان دارد . شما در این برنامه میتوانید برای اضافه کردن متن و برنامه از فونت های شخص خودتان استفاده کرده و تایپوگرافی نیز انجام دهید .

admin بازدید : 168 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

Pocket Shrek را می توان گفت یکی از بهترین بازی های سخنگویی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و اکنون در آن از شخصیت دوست داشتنی غول مهربانی که همه آن را می شناسید استفاده شده است و آن غول کسی نیست جز شرک محبوب و دوست داشتنی که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. بازی توسط No Yetis Allowed طراحی و ساخته شده است و گرافیک آن نسبت به سایر بازی های سخنگو بسیار بالا می باشد و یک رقیب بسیار جدی برای تام سخنگو می باشد. در این بازی شما می توانید هم با شرک و هم الاغ او به بازی بپردازید و تا ساعت ها با ماجراجویی های بی نظیری که دارید خود را سرگرم کنید و از بازی لذت ببرید! همچنین در بازی مینی گیم های بسیاری وجود دارند که هر کدام از آنها دارای جذابیت های خاص خود می باشند!

admin بازدید : 98 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

بازی ساحل بوم Boom Beach یک عنوان در سبک استراتژی می باشد و همانطور که می دانید توسط شرکت مشهور و خوش نام سوپرسل ساخته و روانه گوگل پلی شده است. این بازی پرطفدار تا کنون در حدود 100 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و توانسته است امتیاز قابل قبول 4.4 از 5 را کسب نماید. این بازی به صورت رایگان عرضه شده اما المان هایی در بازی وجود دارد که اگر بخواهید بیش از اندازه از آن ها استفاده کنید مجبور به پرداخت هزینه می شوید!

Boom Beach یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شده است. در این بازی استراتژی فوق العاده زیبا باید مدیریت نیروهای خود را بر عهده بگیرید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا جزیره های دشمنان را تسخیر نمایید و قلمرو خود را توسعه بخشید. با گذشت زمان و تسخیر جزیره های بیشتر می توانید ارتش خود را تقویت نمایید و جزیره های بیشتری را داشته باشید، همچنین می توانید سلاح و تجهیزات خود را ارتفا دهید.

admin بازدید : 105 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

سرانجام قسمت دوم عنوان محبوب Real Boxing منتشر شد عنوانی که از فیلمی به نام Creed ساخته شده است. در این بازی شما تحت آموزش راکی, بوکسور افسانه ای قرار میگیرید تا سرانجام بتوانید جام قهرمانی را اذعان خود کند.

برخی نقد ها سایت های مشهور از Real Boxing 2:

سایت 148Apps: این عنوان, بازی قابل ملاحظه است.

سایت TouchArcade: من هیجان زده هستم!

سایت AppAdvice: نسخه دوم این بازی واقعا خیره کننده است.

داستان Real Boxing 2 Creed در مورد آدونیس جانسون پسر رقیب بوکسور افسانه ای یعنی راکی میباشد که قصد رقابت با نخبگان بوکس را دارد. داستان این عنوان از روی فیلمی به نام Creed گرفته شده است که در همین ماه به روی پرده سینماها در سرتاسر جهان خواهد رفت.

گیم پلی بازی در دو قسمت تک نفره و دو نفره جریان خواهد داشت و شما میتوانید با بازیکنان دیگر به رقابت بی پایان بپردازید و هوش خود را در رشته ورزشی بوکس به چالش بکشید.

انواع و اقسام حرکات ترکیبی و زیبای بوکس در بازی شبیه سازی شده اند از آپرکات گرفته تا هوک و این شما هستید که با فراگیری آنها حریفان خود را شکست خواهید داد. هم چنین میتوانید سبک مبارزه خود را انتخاب کنید آیا میخواهید سبک استقامتی را انتخاب کنید یا سرعتی و یا ترکیبی از هر دو در صورت انتخاب هر کدام باید مبارز خود را در آن بخش ارتقا دهید تا بتوانید بهترین بوکسور در سبک خود شوید.

admin بازدید : 653 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

بازیکنان واقعی، تیم های واقعی، لیگ های واقعی، ساخت تیم خود در فیفا 15 ساخته کمپانی محبوب EA Sports با بیش از 10 هزار بازیکن، 583 تیم معتبر، 33 لیگ و 34 استادیوم واقعی است. تیم رویایی خود را بسازید و آن را مورد آزمون قرار دهید. از لیگ برتر انگلیس و لالیگا اسپانیا تا بوندسلیگای آلمان و فراتر از آن هیجان فوتبال را همراه خود همه جا داشته باشید.

admin بازدید : 94 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

در بازی CSR Racing سوار بر اتومبیل رویایی خود شوید و با دیگر شرکت کنندگان مسابقه شتاب دهید! گیم پلی خیره کننده و وجود اتومبیل های سرعتی و قدرتمند از کمپانی های مطرح نظیر: ائودی، بی ام و، شورولت و ... جذابیت بازی را دوچندان کرده است!

admin بازدید : 642 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان فوق قسمت چهارم از سری محبوب جنگجویان ابدیت میباشد بازی که در سبک نقش آفرینی ساخته شده است و نسبت به نسخه های پیشین دارای گرافیکی چشم نوازتر و گیم پلی هیجان انگیز تر و چالش برانگیز تر است در این بازی با انواع دشمنان کوچک و بزرگ و صد البته با باس فایت هایی قدرتمند رو به رو خواهید شد در مراحل بازی باید سلاح ها و زره های باستانی را کشف کنید تا بتوانید در آتش خشم دشمنان زنده بمانید همچنین با نبرد با سایر بازیبازان جهان میتوانید خود را به چالش کشیده و جنگاور خود را به عنوان بهترینی برسانید این بازی تاکنون و با وجود این که زمان زیادی از انتشار آن نگذشته حدود 6 هزار بار دانلود شده است و امتیاز 4.3 از 5 را در فروشگاه گوگل پلی دریافت کرده است پس وقت را تلف نکنید جنگجو خود را انتخاب کرده و به قلع و قمع دشمنان خود بپردازید.

admin بازدید : 67 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

Aqua Mail - email app Pro نرم افزار کاربردی ایمیل برای اینترنت و تبادل پست الکترونیکی در دستگاه های دارنده سیستم عامل اندروید 4.0.3 و بالاتر است. این برنامه دارای راه اندازی آسان به صورت خودکار بوده و کاربران برای استفاده از سرویس های محبوب ایمیلی از آن میتوانند استفاده کنند. این برنامه از حساب های کاربری ایجاد شده در Gmail, Yahoo, Hotmail, FastMail, سرویس های ایمیل Apple (@me.com / @mac.com), GMX, AOL و غیره پشتیبانی کرده و حساب های پست الکترونیکی میزبانی شده در نرم افزار گوگل، یاهو، BizMail، و دیگران را نیز به رسمیت میشناسد. این نرم افزار با بسیاری از سرویس های ایمیل دیگر از طریق پروتکل های ایمیل اینترنت استاندارد (IMAP, POP3, SMTP) کار میکند. در این برنامه تحویل فوری ایمیل دریافتی برای سرورهایی که از فرمت IDLE پشتیبانی می کند همچون Gmail, GMX, AOL و غیره توسط یاهو یا هاتمیل پشتیبانی نمی شود. ناگفته نماند که این ابزار حرفه ای از طریق IMAP یا EWS با Microsoft Exchange هماهنگ شده و به راحتی میتوان از حساب های ایجاد شده در Office 365 و Exchange Online هم استفاده کرد.

admin بازدید : 652 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

DU Speed Booster نرم افزاري ايست که تمام نياز هاي شما را در زمينه بهينه سازي انرويدتان تامين خواهد کرد اين برنامه نام آشنا در پلتفرم اندرويد مجموعه اي کامل و بي عيب و نقص براي مديريت دستگاه شما ميباشد که ميتواند سرعت دستگاهتان را تا 60% افزايش دهد . قابليت پاک سازي فايل هاي زايد موجود در حافظه و آنتي ويروس داخلي با قابليت آپديت رايگان نيز به زيبايي هر چه تمام در اين اپلیکیشن همه فن حريف گنجانده شده است. در مجموع: اين نرم افزار براي پاک سازي تمام داده هايي که حذف آن ها از سيستم شما آسان نيست ساخته و پرداخته شده است.

admin بازدید : 645 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

Battlefield Combat Black Ops 2 بازی "عملیات سیاه" یک بازی جذاب ، زیبا و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Codelabs Studio ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخروداری از گرافیک خیره کننده سه بعدی پر از جزئیات و جلوه های چشم نواز بصری و همچنین گیم پلی فوق العاده مهیجِ شوتر اول شخص و البته سبک موضوعی عامه پسند می تواند یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص موجود برای پلتفرم اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی اخیرا در پلی استور به انتشار رسیده و تا به این لحظه موفق به کسب نمره 4.1 از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

شما در نبرد های بی پایان با امکانات و سلاح های مدرن و تاکتیکی امروزی قرار دارید و باید به همراه هم تیمی های عملیات سیاه خود به مبارزه با کارتاژ سیاه رفته و می توانید ساعت ها در دیوایس اندروید تان سرگرم شوید. انواع نقش های نظامی و تاکتیکی در بازی وجود دارند برای مثال می توانید در نقش اسنایپر ، کماندو و پیاده نظام راهی میدان نبرد شوید.

admin بازدید : 638 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

aCalendar+ Calendar & Tasks یک تقویم بسیار عالی می باشد که نسخه حرفه ای آن به شما امکان استفاده از تمامی ویزگی های تقویم را می دهد. برنامه تمامی مناسبت های خاص و روز های تعطیل را با رنگ های مختلف به  شما اطلاع می دهد و شما را از سر درگمی خارج می کند. همچنین دارای یک ساعت با طرح ها و تم های مختلف است که زیبایی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر قابلیت های برنامه امکان مشخص کردن روز های کاری و مهم و علامت گذاری آن ها بر روی تقویم می باشد.

admin بازدید : 76 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

Download Manager for Android نرم افزار مدیریت دانلود برای گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد. استفاده از مدیریت دانلود برای مدیریت موثر هر نوع فایلی در هر اندازه ای برای گوشی های هوشمند که امروزه یکی از پر استفاده ترین ابزار های بشر است از مهم ترین الویت های یک کاربر باید باشد. بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان این برنامه را به عنوان مدیریت دانلود در گوشی های خود انتخاب کرده و سرعت دانلود های خود را تا سه برابر حالت عادی افزایش داده اند. شما به کمک این برنامه میتوانید هر نوع فایل شامل تصاویر و موزیک و ویدئو و غیره را دانلود کرده و استفاده کنید. این برنامه از فرمت های APK، RAR، ZIP، MP3، DOC، XLS یا فایل های دیگر پشتیبانی کرده و امکان دانلود ویدئو از شبکه اجتماعی فیسبوک و یوتیوب را نیز به کاربران خود ارائه میدهد. این اپلیکیشن دارای امکانات فوق العاده ایست که تا زمانی از آن استفاده نشود نمیشود به وجود آنها پی برد.

admin بازدید : 664 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

Yousician Learn Piano & Guitar نرم افزار یادگیری گیتار و پیانو در گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد که امتیاز خیلی خوب 4.5 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این برنامه یک راه سریع و سرگرم کننده برای یادگیری و نواختن گیتار و پیانو و یا هر آلت موسیقی شبیه گیتار است. از نواختن هزاران آهنگ بر روی دستگاه خود به صورت واقی لذت ببرید! یوزیسین در بیش از 119 کشور رتبه اول نرم افزار های آموزشی را با بیش از 25 میلیون کاربر از سراسر جهان در اختیار خود دارد. این برنامه معلم موسیقی شخصی برای عصر دیجیتال است. بدانید که شما با استفاده از آن میتوانید به سرعت در هر لحظه و مکانی شروع به یادگیری ساز مورد علاقه خود کرده و اهنگ مورد نظر را در گوشی شنیده و سریعا بازخورد لازم را دریافت کنید. برنامه های درسی نرم افزار، توسط معلمان موسیقی متخصص طراحی شده، که به یادگیری بهتر نوازندگان از تمام سطوح، مبتدی تا حرفه ای کمک خواهد کرد. گام به گام آموزش های تصویری موجود ساز های گوناگون را دنبال کنید. گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور برنامه به یادگیری بیشتر توسط شما انگیزه داده و با کمی گذر زمان از میزان پیشرفت خود شگفت زده خواهید شد.

admin بازدید : 71 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

Google Maps نرم افزار رسمی گوگل برای سیستم نقشه های خود در گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد که جدیدترین نسخه آن به تازگی برای اندروید منتشر شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا مسیر خود را به راحتی و آسان ترین شکل ممکن پیدا کنید. می توانید اسم مبدا یا مقصد را وارد کرده و اطلاعات کاملی به همراه تصاویر و توضیحات در مورد آن مکان دریافت نمایید. گوگل مپ یکی از برترین نرم افزار های مکان یابی و راهنمای مسیر برای سیستم عامل اندروید میباشد که نقشه های دقیق شهری و ماهواره ای آن برای هر فردی هیجان آور است و امکان دسترسی به تمامی آدرس های مورد نظر را برای کاربران فراهم میکند. بیشتر خیابان های اصلی و فرعی موجود در این نقشه ها به زبان فارسی بوده و این خبر خوبی برای فارسی زبانان میتوانید باشد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

admin بازدید : 272 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

Wild Hunter Jungle Shooting 3D آیا شما از دوست داران بازی های شبیه ساز شکار هستید؟ برای تجربه بهترین بازی بقا در حیات وحش و شکارچی جنگل آماده شوید. یکی از جنجالی ترین بازی های شبیه ساز شکار که شما را به قلب جنگل برده و در بین حیواناتی چون شیر ها، یوزپلنگ ها، فیل ها و بوفالو ها و بسیاری دیگر قرار می دهد. کار شما این است که با استفاده از انواع سلاح ها همچون؛ برتا و AK-47 به شکار حیوانات وحشی بروید و در عین حال باید از شکار شدن خویش توسط حیوانات بیرحم و تشنه به خون بر حذر باشید. هوشیار باشید، جدال با شاخ ها و دندان های مرگبار حیوانات وحشی هیچ شانسی برای زنده ماندن در بر نخواهد داشت!

بازی "شکارچی حیات وحش" یک بازی زیبا، سرگرم کننده و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Tapinator ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی بسیار واقع گرایانه و طبیعی، گیم پلی پر استرس با طعم شکار کردن و ترس از شکار شدن و همچنین تنوع در گونه های حیوانیِ شایسته تقدیر می تواند یکی از بهترین بازی های جدید الانتشار برای پلتفرم اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی به تازگی در پلی استور به انتشار رسیده و موفق به کسب نمره 4.3 از سوی تعداد اندکی از کاربران اندروید در پلی استور شده است.

admin بازدید : 59 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

Microsoft Translator نرم افزار مترجم رسمی شرکت مایکروسافت به منظور ترجمه متن و کلمه در اندروید میباشد . این نرم افزار به شما کمک میکند تا هنگام یک سفر یا در زندگی روزمره خودتان با یک متن نوشته با زبان دیگری مواجه شدید به سرعت عبارات مورد نظر خودتان را وارد برنامه کنید و ترجمه انرا به زبان مورد نظر خود دریافت کنید . ترجمه متون و دیالوگ ها در این برنامه به صورت تایپی و صوتی بوده و شما میتوانید زمان هایی که حوصله تایپ یک متن را ندارید آن را از طریق میکروفون گوشی خود به برنامه برسانید . این نرم افزار کاملا با ساعت های هوشمند اندرویدی هماهنگ بوده و بهترین عملکرد را هم در این دستگاه ها دارد . این برنامه با داشتن رابط کاربری زیبا کار کردن و استفاده را برای شما لذت بخش میسازد.

admin بازدید : 85 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

بازی مسابقات خشمگین توسط استودیوی بازی ساز SMG STUDIO عرضه شده است که آمار نشان می‌دهد بازی در مدت کوتاهی که منتشر شده است بسیار محبوب و جایگاه خوبی در گوگل پلی از آن خود کرده است. با استفاده از 60 ماشین منحصر به فرد مسابقات خود را آغاز کنید و برای رسیدن به قهرمان به نبرد بپردازید. مسابقات بسیار خطرناک برگزار میشود به این صورت که در میدان مسابقات تمامی رقبای شما برای رسیدن به اهدافشان دست به هر کاری می زنند. در صورتی یک لحظه از مسابقه غافل بمانید چیزی جز نابودی نصیبتان نحواهد شد. در هر سطح از بازی شما میتوانید از ماشین های بیشتر استفاده کنید البته ناگفته نماند که کار شما سخت تر می شود و باید تلاش خود را چند برابر کنید. گیم پلی بازی به طرز قابل توجهی زیبا طراحی شده است همچنین چهار آهنگ کاملاً متفاوت درون بازی قرار گرفته است که در سطوح مختلف قابل گوش دادن است.

admin بازدید : 71 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

iTranslate - free translator نرم افزار کاربردی برای ترجمه متون و کلمات بر روی دستگاه های مبتنی بر اندورید است . شما با استفاده از این برنامه میتوانید موانع زبان شکسته با یک زبان واحد با دیگر افراد ارتباط برقرار کرده و بتوانید هر زبان را در یک ثانیه صحبت کنید . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید کلمات ، عبارات و متن در بیش از 90 زبان ترجمه کنید و این به ان معنی است که شما توانایی برقراری ارتباط را با طیف گسترده ای از مردم جهان را خواهید داشت . هنگام وارد کردن یک متن به برنامه میتوانید نتیجه ترجمه شده آن را به صورت صوتی و با لهجه های مختلفی و در دو صورت صدای زن و مرد بشنوید که این کار گوش شما را در فهم تلفظ ها قوی تر خواهد کرد . حالت عکس این قضیه نیز وجود داشته فقط شما شروع به صحبت کردن کرده و نرم افزار صدای شما را تشخیص داده و آن را به زبان دلخواه شما ترجمه خواهد کرد .اکثر برنامه های ترجمه هنگام اعلام نتیجه فقط یک کلمه را به شما ارائه میدهند در حالی که تعداد زیادی از لغات و عبارات دارای چندین معنی هستند و این قضیه شما را گمراه خواهد کرد .

admin بازدید : 98 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

YoWindow Weather یک برنامه منحصر به فرد در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا است، برنامه مانند یک جادوگر شرایط هر منطقه را با تصاویر و صحنه های واقع گرایانه شبیه سازی می کند. به عنوان مثال اگر در جایی باران یا برف ببارد، برنامه با نشان دادن تصاویر برفی یا بارانی به شما وضعیت را اطلاع می دهد یا این که در هنگام طلوع خورشید یا غروب خورشید در یک منطقه باشد، با ارائه تصاویر واقع گرایانه آن ها را هم نشان می دهد. اطلاعات هواشناسی موجود از بزرگترین سازمان های هواشناسی جمع آوری می شوند.

admin بازدید : 87 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

Amber Weather Widget&Forecast یکی از برترین نرم افزار های پیش بینی وضعیت آب و هوا برای گوشی و تبلت های اندرویدی بوده و تاکنون در گوگل پلی موفق به کسب امتیاز 4.4 شده است. با استفاده از این برنامه بهترین  ایستگاه آب و هوا شخصی خود را راه اندازی کرده و اطلاعات جامع و کامل درباره آب و هوا بدست آورید. این برنامه وضعیت آب و هوا را به صورت روزانه و ساعتی برای شما بر اساس مکان فعلی شما و یا هر مکان دیگر در جهان پیش بینی میکند و میتواند اطلاعات مورد نیاز شما را به کمک ویجت های طراحی شده در صفحه اصلی دستگاه شما به نمایش بگذارد. تمامی قسمت های این برنامه به صورت UI طراحی شده و هنگام استفاده از آن حسی خوبی به شما منتقل میشود. همچنین محیط کاربری این برنامه را میتوانید متناسب با نیاز خود سفارشی سازی کنید. جالب است بدانید که نرم افزار معرفی شده تاکنون به بیش از 30 زبان زنده دنیا ترجمه شده و شما براحتی میتوانید از آن بر روی دستگاه های خود استفاه کنید.

admin بازدید : 73 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

در بازی Skyline Skaters باید در پشت بام تمامی خانه های جهان اقدام به اسکیت سواری کنید، بله شما باید با انتخاب اسکیت مورد نظر خود از بین 5 اسکیت موجود در بازی مسابقه را شروع کنید! با کسب امتیازات مناسب و به پایان رساندن مرحله مورد نظر به مراحل بعدی راه خواهید یافت، البته هر چه در بازی پیشرفت کنید گذر از مراحل سخت تر خواهد شد. مراقب باشید که توسط پلیس ها دستگیر نشوید، و با تمام سرعت و با استفاده از تکنیک های مختلف از موانع و سقف های موجود در خانه ها برای فرار استفاده کنید.

admin بازدید : 60 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)

Elite Killer: SWAT در این بازی شوتر اول شخص و مهیج فقط باید هدف گیری کنید و شلیک های قاطعانه و دقیق انجام دهید. یکی از بازی های رده اول پلی استور را هم اکنون برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم. شما به عنوان یکی از اعضای تیم تاکتیکی و حرفه ای اسنایپر و نیرو های ویژه هستید و باید مهارت خود را در انجام شلیک های نفسگیر و بی نقص، به نمایش گذارید. انواع سلاح ها از جمله مسلسل ها، قناسه ها و نارنجک انداز ها در بازی تدارک دیده شده اند تا بتوانید در قالب مراحل عادی و مراحل فوق سری، به زمینگیر کردن گروه های تروریستی و خرابکار مشغول شوید. جرم و جنایت را با مهارت و دقت خود ریشه کن کنید و جهانی صلح آمیز و عاری از جنگ را به ارمغان آورید.

بازی "قاتل خبره" یک بازی جذاب، مهیج و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی CanadaDroid ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی جذاب و پر جزئیات، گیم پلی شوتر اول شخص مهیج و سبک موضوعی عامه پسند می تواند گزینه خوبی برای دوست داران بازی های اکشن و شوتر اول شخص باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خوب 4.3 از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در پلی استور شده است.

admin بازدید : 85 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)

قطعا تمامی بازیبازان اندرویدی با نام Mental Hospital کاملا آشنا هستند عنوانی که به معنای واقعی کلمه تمامی بازیبازان اندرویدی را حداقل برای یک بار ترسانده است سری بازی هایی که با قرار دادن شما در محیطی مخوف و بدون سلاح بهتان حس آسیب پذیر بودن و به طور کلی ترس را القاء کرده است. خبر خوش برای طرفداران این سری این است که قسمت چهارم بیمارستان روانی هم اکنون در دسترس شماست تا باری دیگر هدیه ای با محتوای ترس و جنون را در اختیارتان قرار دهد.

به توصیه سازندگان بازی در نیمه شب که تمامی چراغ ها خاموش است هدفون را روی گوش خود گذاشته و از Mental Hospital لذت ببرید!

داستان پس از وقایع قسمت سوم بازی رخ خواهد داد جایی که شخصیت اصلی در بیمارستان متروک سنت پیتر گرفتار شده بود. پس از آن حادثه پلیس به شخیت اصلی بازی گوشزد میکند که باید ساکت بماند. در همین زمان خبری خوب از شخصی ناشناس به شخصیت اصلی بازی میرسد. در این خبر شخص ناشناس ادعا دارد که تمامی جزییات را میداند ولی برای گفتن آنها باید دیداری با وی داشته باشید البته این دیدار در مکانی خوش آب و هوا نخواهد بود بلکه شما باید اینبار وارد یتیم خانه ای مرموز شوید که از قضا توسط پلیس مهر و موم شده است. البته بدانید که در یتیم خانه بازی تنها نخواهید بود و چشمانی همیشه شما را رصد خواهند کرد.

شما میتوانید یک نوار کاست را از حوادث ترسناک پاک کنید ولی آیا میتوانید حافظه خود را نیز پاک کنید؟ حوادث بازی از حافظتان پاک نمیشوند.

در هر حال ما شما را با مکان مخوف بازی تنها میگذاریم و امیدواریم از این تنهایی نهایت لذت را ببرید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 1,180
  • بازدید کلی : 910,040